PDKS Sisteminizi Buluta Taşıyın
Firma içerisinde kullanmakta olduğunuz PDKS (Personel Devam Kontrol Sistemi) verilerinizi WEB IK sistemi üzerinden yükleyip, şubeleriniz arası personel bildirim işlemlerinizi kolaylaştırabilirsiniz. Böylelikle, çok şubeli çalışma modelinizde hangi personellerin, hangi saatte işe geldiğini rahatlıkla takip edebilir, Orka Bordro programı yardımıyla kolaylıkla yönetebilirsiniz.
Neden Orka İK?
Personellerinize tanımlayabileceğiniz web erişimi sayesinde izin ve avans taleplerini toplayabilir, onay mekanizmaları ile birlikte daha doğru bir planlama yapabilirsiniz. Yıllık izin defterinizi otomatik oluşturabilirsiniz. SGK – İşkur – e-Vizite ve e-Tebligat gibi uygulamalara bağlanıp tüm bildirimlerinizi online olarak yapabilirsiniz.
Avans ve İzin Talepleri İçin Vakit Harcamanıza Gerek Yok
Personel İzin Avans takip sürecinizi, kolaylıkla Web’e taşıyabilirsiniz. Böylelikle tüm personelleriniz, taleplerini kendi kullanıcı ve şifresi ile giriş yapıp size bildirebilirler. İlgili personeller bu talepleri gerçekleştirirken kalan izin günlerini ve kullanabileceği avans miktarını web paneli üzerinden rahatlıkla görüp, kendi bilgilerine erişebilirler.
Özlük Dosyası Hazırlamak Hiç Bu Kadar Kolay Olmamıştı
İşe girişini yaptığınız bir personelin, özlük işlemlerini tamamlaması için bildirmesi gereken evrakların tamamını Web IK sistemi üzerinden talep edebilirsiniz. Personel kendi kullanıcı adı ve şifresiyle sisteme giriş yaptıktan sonra, mevcut belgelerini inceleyip, görebilir. Eksik olan belgelerini de dosya yükle seçeneğini kullanarak ORKA SQL bordro programı içerisine aktarabilir.
Personel İzin Avans Takip Süreçlerinizi ORKA WEB-IK Yönetsin
Personellerinizin izin taleplerini, oluşturduğunuz süreç aşamalarına göre sıraya koyarak, bölüm sorumlularının onayına sunabilirsiniz. Böylelikle izin talep eden bir personel, kendi bölüm sorumlusu, üst yöneticisi ve IK yöneticisinin belirlediği aşamalara göre izin onaylarını alarak talebini sonuçlandırır. Bu süreçten sonra ilgili izinler Bordro Programında eş zamanlı olarak görüntülenir.Personelleriniz Kendi Raporlarına Erişebilsin
Herhangi bir sebepten dolayı maaş bordrosu veya cari hesap ekstresine ihtiyacı olan bir personelinizin bu talebini size iletmesine gerek yok. Web sistemi üzerinden kendi kullanıcı ve şifresiyle giriş yaparak kendi yetkisi dahilinde tüm dökümanlarına rahatlıkla erişim sağlayıp, görüntüleyebilir.
ORKA WEB – IK Yönetici Paneli Tam Size Göre
Firmanızın tüm personellerinin özet raporlarını tek bir ekrandan kontrol etmek hiç bu kadar kolay olmamıştı. Yakın tarihte izne çıkacak ve şu anda izinde olan personeller, bekleyen izin ve avans talepleri, şubelere göre personel sayısı ve çok daha fazlası WEB – IK yönetici panelinde.